BELIEF & BETRAYAL


BELIEF & BETRAYAL
Third Person

Developer: Artematica
Release: 2008



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"As journalist Jonathan Danter, you discover that the murder of your uncle ten years earlier is somehow part of a greater ancient mystery that could destroy humanity itself. Filled with controversy, baffling plot twists, and conspiracy theories, you must uncover the mystery that reaches back through history from 1194 A.D. to the time Judas received 30 pieces of silver to betray Christ..."

Στα [+]
•  Κάποια καλοφτιαγμένα γραφικά και μια συμπαθητική μουσική υπόκρουση.

Στα [-]
•  Το προηγούμενο παιχνίδι της Artematica ξεκινάει με τον ήρωα να ψάχνει να βρεί το κλειδί της ντουλάπας και το διαβατήριό του (Martin Mystere: Operation Dorian Gray). Εδώ ο ήρωας ψάχνει να βρεί τά κλειδιά τού σπιτιού του… Η ομοιότητα είναι ιδιαίτερα συμβολική, καθώς όλα τά ελαττώματα τού Martin Mystere θά κάνουν τήν εμφάνισή τους καί στό Belief & Betrayal.
•  Η γνωστή και χιλιοειπωμένη ιστορία αναζήτησης ενός "πανίσχυρου" αντικείμενου πού έχει κρυφτεί από τους Templars... κλπ. κλπ., πράγμα πού δίνει την δυνατότητα στους κατασκευαστές να σε ταξιδεύουν κάθε τρείς και λίγο από το ένα σημείο της γής στο άλλο. Τά λογικά άλματα πού δημιουργούνται, υποτίθεται ότι ξεπερνιούνται μέ τή χρήση μιάς βαρυφορτωμένης ιστορικής αναδρομής, αλλά τό θέμα είναι ότι έτσι κι αφήσεις τό παιχνίδι γιά κάποιες ώρες, σού είναι αρκετά δύσκολο μετά νά θυμηθείς γιά ποιό λόγο βρίσκεσαι στό συγκεκριμένο μέρος καί τί ψάχνεις νά βρείς.
•  Παιδαριώδεις γρίφοι πού συχνά-πυκνά αγγίζουν τά όρια της απόλυτης κουταμάρας.
•  Η πιο εκνευριστική ένδειξη κίνησης πού έχει εμφανιστεί ποτέ σε adventure: Ένα βέλος νά δείχνει μόνιμα δεξιά, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης. Τι μπορεί να σημαίνει το βέλος; Μπορεί να δείχνει σε απόσταση λίγων εκατοστών αλλά μπορεί να δείχνει καί σέ απόσταση δεκάδων μέτρων... Μόνον η επαναλαμβανόμενη καί κουραστική δοκιμή μπορεί νά δώσει τήν απάντηση.
•  Το "καψώνι" πού σε περιμένει σε κάθε αποτυχημένη προσπάθεια χρήσης των αντικειμένων του inventory, καθώς είσαι υποχρεωμένος ν' ακούς για πολλοστή φορά - χωρίς να μπορείς να τά διακόψεις - τά ίδια, μακροσκελή καί ηλίθια σχόλια.
•  Η εκνευριστική φωνή του ήρωα.

Συνοψίζοντας
•  Κοιτάζοντας τις νέες κυκλοφορίες, διακρίνει κανείς ξεκάθαρα ότι το adventure έχει πλέον περάσει στον χώρο της απόλυτης βιομηχανοποίησης: το ίδιο μοντέλο σχεδιασμού χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη του 60-70% της ετήσιας παραγωγής του. Παρ' όλες τις φιλότιμες προσπάθειες πού καταβάλλει η Artematica για να πλασσαριστεί στις ομάδες πού πρωταγωνιστούν σ' αυτή την διαδικασία (Frogwares, Deck 13, Future Games κλπ.), για τήν ώρα τουλάχιστον, εμφανίζεται ανίκανη να διεκδικήσει μια θέση σ' αυτή την χρυσή μετριότητα.

Βαθμολογία: 1,5/5


Παρεμφερείς Τίτλοι
BROKEN SWORD IV: THE ANGEL OF DEATH
CHRONICLES OF MYSTERY: THE SCORPIO RITUAL
DRACULA: ORIGIN
MARTIN MYSTERE: OPERATION DORIAN GRAY
NI BI RU : AGE OF SECRETS
SECRET FILES: TUNGUSKA
UNDERCOVER: OPERATION WINTERSUN