BLACK MIRROR I
THE BLACK MIRROR I
Third Person
Developer: Future Games
Release: 2003
Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves
"Black Mirror castle stands over ancient landswith secrets buried and best left forgotten. The crumbling ruins breathe with a life of their own, haunted by the past and waiting to meet the present... Following the sudden death of his grandfather, Samuel Gordon returns to his estate after an absence of twelve years. As he tries to understand the reasons behind his grandfather's death, he uncovers an ancient family secret... As Samuel learns the truth of the mysterious origins ofthe land and history of Black Mirror castle, he comes face to face with madness and murder and the true reflection of his soul."
Στα [+]
• Τά έξοχα, ατμοσφαιρικά γραφικά, είναι το πρώτο ελκυστικό σημείο του παιχνιδιού. Η πλοκή κι η προοδευτική εξέλιξη τής ιστορίας, το δεύτερο.
Στα [-]
• Στήν αρχή, όλο το σκηνικό προδικάζει μιάν άκρως ενδιαφέρουσα συνέχεια… πού δεν έρχεται όμως ποτέ. Αν καί τά δραματικά γεγονότα συνεχίζονται γύρω σου, παρ' όλο πού το "σκοτεινό σημείο" της ιστορίας αρχίζει να σκιαγραφείται, κάτι λείπει για να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον. Κι αυτό δέν είναι άλλο από τήν απουσία ενδιαφέροντος στούς γρίφους του*.
• Ανά πάσα στιγμή ξέρεις ότι για να προχωρήσει η ιστορία θα πρέπει να βρείς κάτι πεταμένο κάτω ή να μιλήσεις με κάποιον. Οπότε κι αρχίζουν τ' αδιάκοπα πήγαιν-έλα στά γνωστά μέρη μέχρι νά βρεθεί αυτό τό κάτι ή ο κάποιος πού δέν υπήρχε πιό πρίν. Τό ξενέρωμα απ' αυτή τή ρουτινιάρικη διαδικασία δέν μπορεί παρά νά μετριάσει κατά πολύ καί το ενδιαφέρον σου γιά τό παιχνίδι.
Συνοψίζοντας
• Αλλη μιά περίπτωση μυθιστορηματικού adventure όπου τά γραφικά κι η ιστορία έχουν τόν πρωταρχικό ρόλο στήν διαμόρφωσή του. Τό είδος αυτό, πού ξεκίνησε ο Sokal μέ τά Syberia, καί πού μετατρέπει τό adventure σ' ένα είδος εικονογραφημένου μυθιστορήματος, μπορεί νά διασώζεται χάρις στην ποιητική γλώσσα του Sokal, ή, όπως εδώ, χάρις στήν πολύ καλή ιστορία του, αλλά όταν μιλάμε γι' adventures κι όχι γιά βιβλίο ή ταινία, είναι σίγουρο ότι αυτά δέν αρκούν.
Βαθμολογία: 3/5
[*] Κι εδώ επαναλαμβάνεται άλλη μια γνωστή, θλιβερή ιστορία, πού γιά μένα αποδεικνύει καί τήν δυσκολία πού έχουν πολλοί κατασκευαστές στήν διαμόρφωση τών γρίφων. Απλοικότητα μέν στό μεγαλύτερο μέρος, αλλά όταν θέλουμε κάτι να το κάνουμε δύσκολο, στέλνουμε τον παίχτη αδιάβαστο. Σε κάποιο σημείο θα χρειαστεί να βρείτε μιάν εγκυκλοπαίδεια με τις θέσεις των πλανητών.