GORD@K


GORD@K
Fantasy, First Person

Developer: Hoffmann and Associates
Release: 1996



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"Gord@k is waiting. It knows that you've come. But it's not worried. Others have come before you. They failed to destroy it. Maybe they didn't understand that Gord@k's world exists on the edge of a digital darkness so deep and impenetrable that surviving may not be an option."

Στα [+]
•  Τά λιτά, όμορφα γραφικά.

Στα [-]
•  Πολύ μικρό σε διάρκεια.
•  Οι ανεπίτρεπτες "ιδιαιτερότητές" του (τά μισά αντικείμενα του inventory είναι άχρηστα και δύο-τρείς από τους ελάχιστους γρίφους του παιχνιδιού δεν επηρεάζουν καθόλου την εξέλιξη της ιστορίας, σε βαθμό πού δεν χρειάζεται κάν ν' ασχοληθείς μαζί τους!!!) σέ μπερδεύουν καί σέ κάνουν νά αισθάνεσαι ότι ασχολείσαι μέ μιά χαζομάρα.
•  Η φανερή διάθεση των κατασκευαστών να δημιουργήσουν ένα
"δύσκολο" παιχνίδι, μπορεί να είναι θεμιτή και καλοδεχούμενη, αλλά με τον τρόπο πού υλοποιείται το μόνο πού καταφέρνει είναι να επιδεικνύει έναν κακό ερασιτεχνισμό. Πέρα από κάποια σχεδόν αόρατα καί στό πουθενά hot spots, πέρα από έναν κωδικό πού ακόμα κι όταν τόν διαβάσεις στό λυσσάρι θέλει πολύ σκέψη μέχρι νά καταλάβεις από πού προέκυψε, τό χειρότερο έρχεται στό τέλος, όπου καλείσαι νά νικήσεις τόν Gord@k σ΄ένα επιτραπέζιο παιχνίδι: μέχρι νά προλάβεις νά διαβάσεις τίς οδηγίες γιά τό πώς παίζεται καί τό τί πρέπει νά κάνεις, ο Gord@k, πού όλη αυτή τήν ώρα παίζει μόνος του, σ΄έχει κερδίσει καί τό πρόγραμμα σέ υποχρεώνει νά ξεκινήσεις από τήν αρχή ολόκληρο τό παιχνίδι, αφού φροντίζει νά διαγράψει τό ένα καί μοναδικό save πού υπάρχει!!!

Συνοψίζοντας
•  Μια άρπα κόλλα παραγωγή πού προσπαθεί προφανώς να εκμεταλλευτεί εισπρακτικά την Mystική υστερία της εποχής, συνδυάζοντας την κυβερνοέτσι θεματολογία (τό άλλο πιασάρικο θέμα εκείνης της περιόδου) με την Mystική οπτική. Αν και η ιδέα δεν είναι κακή, το αποτέλεσμα είναι κάκιστο.

Βαθμολογία: 1,5/5