LAST HALF OF DARKNESS II: SHADOWS OF THE SERVANTS
LAST HALF OF DARKNESS II:
SHADOWS OF THE SERVANTS
Horror, First Person
Developer: WRF Studios
Release: 2005
Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves
"The dark voices carry a young girl's soul to the gates of this New Orleans estate. Upon the weight of the "Servant's" breath a darkness fills the twisted corridors of this deserted house. Now only secrets fill the hundreds of empty graves that nearly surround the entire estate. Through the years, pieces of a mystery have been revealed by an unfortunate few who have stumbled upon this house. A mystery that should perhaps stay buried."
Στα [+]
• Η μη ευθύγραμμη εξέλιξη τής δράσης, η δυνατότητα μετακίνησης σε πολλούς χώρους, η μπερδεμένη εξιστόρηση μαζί με κάποια καλοφτιαγμένα βιντεάκια και γραφικά, δημιουργούν ένα έντονο ενδιαφέρον. Τουλάχιστον στην αρχή έχεις την αίσθηση ότι, επιτέλους, βρέθηκε κι ένα παιχνίδι όπου δέν μπορείς νά προβλέψεις τί θά γίνει παρακάτω.
Στα [-]
• Η αίσθηση τρόμου πού προσπαθεί να περάσει ο κατασκευαστής του γίνεται μ' ένα ιδιαίτερα χοντροειδή τρόπο πού πιο πολύ γέλιο παρά φόβο μπορεί να φέρει. Ο σκελετός πού πετάγεται από τον τοίχο, οι παραμορφωμένες φωνές των πνευμάτων, οι δήθεν περίεργοι ήχοι πού ακούγονται συχνά-πυκνά, μοιάζουν πιό πολύ μέ καρικατούρα ή μέ σάτιρα τών adventures τρόμου καί δέν βοηθούν καθόλου στήν δημιουργία μιάς πειστικής "σκοτεινής" ατμόσφαιρας.
• Οι λύσεις πολλών γρίφων δίνονται μέσα από κάποια αρκετά αφηρημένα και σε μορφή στίχων γραμμένα σημειώματα πού βρίσκονται διάσπαρτα στους χώρους δράσης. H μέθοδος αυτή μπορεί να είναι ιδιαίτερα βολική για τον εμπνευστή τους, αφού του επιτρέπει να δικαιολογεί τ' αδικαιολόγητα, αλλά σέ κάποιες περιπτώσεις θ' αποδειχτεί καταστροφική γιά τά νεύρα τού παίχτη.
• Η προσπάθεια για την δημιουργία μιάς μη ευθύγραμμης δράσης φαίνεται πώς μπέρδεψε ακόμα και τον ίδιο τον Fisher. Μπορείς να τελειώσεις το παιχνίδι χωρίς να έχεις ολοκληρώσει όλους τους γρίφους του και, κυρίως, χωρίς να έχεις καταλάβει τίποτα από το υπόβαθρο τής ιστορίας.
• Ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός εμφάνισης της ένδειξης πού σε προτρέπει να πατήσεις το ποντίκι για να διαβάσεις τά σχόλια και την περιγραφή κάποιων αντικειμένων πού στην πραγματικότητα δεν έχουν τίποτα να πούν ή νά προσφέρουν στό παιχνίδι, αλλά υπάρχουν μόνο καί μόνο για να γεμίζει η οθόνη.
• Ο ανορθόδοξος τρόπος κίνησης, σε συνδυασμό με τις μεγάλες και μπερδεμένες διαδρομές πού κάθε τόσο θα πρέπει ν' ακολουθείς και με την παντελή έλλειψη μιάς κάποιας μουσικής υπόκρουσης, κουράζουν σχετικά γρήγορα.
Συνοψίζοντας
• Οι προθέσεις του William Fisher μπορεί να ήταν άριστες, άλλά οι δυνατότητές του αποδείχτηκαν περιορισμένες καί τό αποτέλεσμα είναι να μην καταφέρει να περάσει στο παιχνίδι αυτό πού, προφανώς, είχε στο μυαλό του. Τό Shadows Of The Shervants μπορεί να ήταν αξιόλογο τό 1996, οπότε καί πρωτοσχεδιάστηκε, αλλά γιά τά σημερινά δεδομένα, ιδιαίτερα μάλιστα μετά καί τήν κυκλοφορία τού Dark Fall, αποδεικνύεται μάλλον χλωμό καί αρκετά ερασιτεχνικό.
Βαθμολογία: 2,5/5