TEX MURPHY II: MARTIAN MEMORANDUM


TEX MURPHY II: MARTIAN MEMORANDUM
Detective, Third Person

Developer: Access
Release: 1991



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"Marshall Alexander, the president of Terraform Corp., asks Tex to find his missing daughter. Tex will face murder, deception, romance and prophecy as he investigates the disappearance. What he discovers will take him from his home in San Francisco to the Martian colonies in the year 2039. And just as Mars hides secrets just below its surface, so too does Marshall Alexander."

Στα [+]
•  Ο δεύτερος τίτλος της σειράς μοιάζει μέ μικρογραφία αυτών πού θ' ακολουθήσουν στα επόμενα χρόνια. Με τίς περιορισμένες τεχνικές δυνατότητες της εποχής προσπαθεί ν' αναπτυχθεί με βάση τη γνωστή δομή και θεματολογία των επόμενων τίτλων.
•  Συνεχείς μετακινήσεις σέ τοποθεσίες πού ανοίγουν προοδευτικά ακολουθώντας τήν πορεία τών ερευνών, διαρκείς ανατροπές στήν αφήγηση τής ιστορίας, διάλογοι πού θά πρέπει ν' αναπτυχθούν μέ συγκεκριμένο τρόπο γιά νά έχουν κάποιο αποτέλεσμα, ερωτοτροπίες μέ όμορφες γυναίκες, συνδυασμοί διαπλανητικών ταξιδιών μέ αρχαιολογικά ευρήματα τών Incas, ακόμα καί τά σημεία στά οποία μιά λάθος κίνηση θά στείλει τόν Tex Murphy στά κυπαρίσσια, όλ' αυτά δηλαδή πού θά χαρακτηρίσουν τούς μελλοντικούς, πιό γνωστούς τίτλους του, υπάρχουν κι εδώ, καί σέ μεγάλες δόσεις μάλιστα.

Στα [-]
•  Τό μεγάλο μειονέκτημά του βρίσκεται στήν παντελή σχεδόν απουσία κάποιων ενδιαφέροντων γρίφων σε σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο και τά πράγματα πού κουβαλάει μαζί του.
•  Στο πρώτο μέρος, όλοι σχεδόν οι γρίφοι εξαντλούνται στις σωστές απαντήσεις πού πρέπει να δίνεις κάθε φορά πού συναντάς κάποιον καί στίς πληροφορίες πού πρέπει νά ζητάς από τήν γραμματέα σου γιά κάθε καινούργιο όνομα ή τοποθεσία -- καί καθώς η λίστα μεγαλώνει αλματωδώς καί τά νέα ονόματα μπερδεύονται μέ τά παλιά, πολύ γρήγορα αρχίζει νά γίνεται βαρετή καί κουραστική η όλη διαδικασία. Στό δέ δεύτερο, τά πράγματα αγριεύουν καθώς μετατρέπεται σέ αγώνα επιβίωσης μέ δοκιμασίες μέσα από έλη, φρουρούς, lasers, φίδια κι ό,τι άλλο, προσθέτοντας και χρονικούς περιορισμούς πού το κάνουν ακόμα χειρότερο.
•  Στ' αρνητικά αξιοσημείωτα κι ένας γρίφος όπου πρέπει να διασχίσεις ένα έλος πατώντας πάνω σε πέτρες. Το πρόγραμμα δεν φαίνεται να πολυκαταλαβαίνει τις επιλογές σου και συμπεριφέρεται όπως θέλει. Μπορεί νάρθει κι η στιγμή πού θα βρεθείς να πνίγεσαι μ' ό,τι κι άν κάνεις. Η μόνη λύση είναι νά δοκιμάσεις κάτι πού κανονικά δέν επιτρέπεται, τό νά πηδήσεις δηλαδή πάνω από δυό τρείς πέτρες. Σά νά μήν έφτανε αυτό, τελειώνοντας από δώ καί φτάνοντας σέ μιά καλύβα, πρέπει οπωσδήποτε ν' ανοίξεις τό ντουλάπι μέ τό φίδι. Αν τό αφήσεις γι' αργότερα, τό πρόγραμμα αρνείται νά σού ανοίξει τήν περιοχή μέ τό σκάφος γιά τόν Αρη...

Βαθμολογία: 2/5