DRACULA III: THE PATH OF THE DRAGON


DRACULA III: THE PATH OF THE DRAGON
First Person

Developer: Kheops Studio
Release: 2008



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"September 1920: As Father Arno Moriani, you are sent by the Vatican to Transylvania to examine a potential candidate for sainthood. Your investigation takes an unexpected turn when the body you were sent to examine has what the villagers call the “mark of Dracula.” Carry out your inquiry amidst tales of bloody deeds and ancestral legends. Will you survive or will fear take over? Come face-to-face with Dracula!"

Στα [+]
•  0 εξαιρετικός σχεδιασμός διαχείρισης τών πάμπολλων εγγράφων πού είσαι υποχρεωμένος νά διαβάζεις καί ν' αναλύεις, μετριάζει εν μέρει τήν κούραση πού προκαλεί ο υπερβολικά μεγάλος αριθμός τους.

Στα [-]
•  Η πλήρης απουσία κάποιων έντονων δραματουργικά σκηνών πού θά δικαιολογούσαν τόν Τίτλο τού παιχνιδιού καί θά σέ βοηθούσαν νά μπείς στό κλίμα "τρόμου" πού υποτίθεται ότι προσπαθεί νά δημιουργήσει η αφήγηση τής ιστορίας. Μετά από μιάν ικανοποιητική εισαγωγή, γρήγορα ξεχνάς άν βρίσκεσαι στήν αναζήτηση τού Dracula ή τής χαμένης εδώ καί χρόνια θείας τού γείτονά σου...
•  Οι κακοί γρίφοι. Η Kheops φαίνεται πώς αποφάσισε ν' ανανεώσει τό είδος γρίφων πού κατά κανόνα χρησιμοποιεί στά παιχνίδια της κι επεκτάθηκε σέ κάποιες εμπνεύσεις πού αρχικά μέν μπορεί νά εμφανίζουν ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλά πού τελικά αναδεικνύουν απλά καί μόνο τήν ηλιθιότητα τών εμπνευστών τους... Αν δέν ανήκεις σ' αυτούς πού δέχονται ό,τι μαλακία τούς προσφέρουν, θεωρώντας ότι είναι υποχρέωσή τους ν' ασχοληθούν στά σοβαρά μαζί τους, σέ 2-3 τουλάχιστον περιπτώσεις θά πρέπει ν' απευθυνθείς στό λυσσάρι καί σέ κάνα δυό ακόμα στή μέθοδο δοκιμής όλων τών δυνατών λύσεων...
•  Η πληθώρα τών εγγράφων πού συναντάς καί πού θά πρέπει νά μελετήσεις πολύ προσεχτικά προκειμένου ν' αντλήσεις τίς απαραίτητες πληροφορίες γιά τήν λύση τών γρίφων. Μιλάμε γιά περισσότερα από 70(!!!) έγγραφα, γράμματα, χάρτες, φωτογραφίες, γκραβούρες, ολόκληρα βιβλία καί διατριβές....
•  Οι χώροι πού επισκέπτεσαι καί κινείσαι είναι ελάχιστοι - ίσως οι λιγότεροι πού έχουν υπάρξει ποτέ σέ οποιοδήποτε adventure - καί μ' ελάχιστο εξερευνητικό ενδιαφέρον ή προβληματισμό.
•  Τό ξεκίνημα τής ιστορίας σέ προδιαθέτει γιά μιά μεγάλη περιπλάνηση, καλώντας σε ν' ανακαλύψεις καί ν' ακολουθήσεις τό Μονοπάτι τού Δράκου πού θά σέ φέρει αντιμέτωπο μέ τόν ίδιο τόν Δράκουλα. Πραγματικά, μετά από λίγο βρίσκεσαι νά επισκέπτεσαι μιάν απόκρημνη βουνοσειρά στή Νότιο Τουρκία...κι αυτό είναι όλο! Σέ λίγο θ' ανακαλύψεις ότι τό περίφημο Μονοπάτι βρισκόταν δίπλα σου, διασχίζοντας Κινεζικές Ντάμες, γρίφους τού στύλ Νερό-Φωτιά-Αέρας, κι άλλα τέτοια συναφή!
•  Τό ενδιαφέρον πού θά μπορούσαν νά είχαν οι ελάχιστες στιγμές πού δέν ασχολείσαι μέ τό διάβασμα εγγράφων ή οδηγιών, αναλαμβάνει νά στό εξαφανίσει ο ίδιος ο ήρωας, υποδεικνύοντάς σου συνεχώς τί πρέπει νά κάνεις.

Συνοψίζοντας
•  Οπως έχει αποδειχτεί πάμπολλες φορές, η μετατροπή ενός μυθιστορήματος σέ adventure χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες καί μεγάλη φαντασία. Η Kheops, εκτός από τ' ότι δέν διαθέτει ούτε τό ένα, ούτε τό άλλο, δέν έχει κατανοήσει ακόμα καί τό πιό βασικό: ότι η ελευθερία γραφής τού μυθιστορήματος δέν μπορεί νά εφαρμοστεί σ' ένα παιχνίδι όπου ο ρεαλισμός κι η λογική κατέχουν τά πρωτεία.
•  Στήν προκειμένη περίπτωση εμφανίζεται εντελώς ανίκανη νά διαχειριστεί τόν τεράστιο όγκο πληροφοριών πού δανείζεται από τά βιβλία, πελαγοδρομεί ανάμεσα στίς συνηθισμένες εμπνεύσεις της καί στήν προσπάθεια νά υπερβεί τίς ικανότητές της, δημιουργώντας ένα κουραστικό, ακατανόητο, βαρετό καί πάνω απ' όλα, γεμάτο από ηλίθιους γρίφους παιχνίδι.

Βαθμολογία: 1/5