SINKING ISLAND


SINKING ISLAND
Detective, Third Person

Developer: White Birds
Release: 2008



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"Walter Jones, a billionaire, is found dead at the bottom of a huge Art Deco tower that he had built on a tropical island. The hotel that he had hoped to turn into a holiday resort for the international jet set turned out to be his last resting place. You play the role of inspector Jack Norm. While a storm is raging, you have three days to find out the truth behind this mysterious death. Accident or premeditated murder? Which of the ten people on the island at the time of the death might have reason to want Walter Jones dead?"

Στα [+]
•  Ο λιτός τρόπος ανάπτυξης τής ιστορίας καί η απουσία όλων εκείνων τών ευφάνταστων ιστοριών από τό παρελθόν τών υπόπτων καί τών μεταξύ τους σχέσεων πού βρίθουν στά παρεμφερή σενάρια.
•  Η οργάνωση τών πληροφοριών καί τών ευρημάτων πού προκύπτουν κατά τήν διάρκεια τών ερευνών γιά τήν ανακάλυψη τού δολοφόνου. Αν καί η αρχική εντύπωση φαίνεται νά παραπέμπει σέ μιάν αντιγραφή τής Law & Order μεθοδολογίας, πολύ γρήγορα ανακαλύπτεις ότι η δουλειά πού έχει γίνει εδώ είναι σαφώς καλύτερη καί πιό προσεγμένη.
•  Τά εντυπωσιακά γραφικά κατορθώνουν νά μετριάζουν τήν κούραση από τίς συνεχείς κι επαναλαμβανόμενες διαδρομές μέσα στούς ίδιους χώρους.

Στα [-]
•  Στήν εκκίνηση καλείσαι νά επιλέξεις άν θέλεις νά παίξεις τό παιχνίδι σέ κατάσταση Πραγματικού Χρόνου ή όχι. Η λογική επιλογή βέβαια είναι η δεύτερη*, αλλά στήν περίπτωση αυτή ολόκληρο τό φόντο τής ιστορίας (η ιδέα τού από ώρα σέ ώρα βυθιζόμενου στή θάλασσα νησιού) χάνει τό δραματικό στοιχείο του, παύει νά συνδέεται μέ τά δρόμενα κι ακούγεται σάν μιά περιττή κι ανούσια κουταμάρα.
•  Τά λιγοστά ευρήματα καί η πολύ εύκολη αξιοποίησή τους. Γι' άλλη μιά φορά στά έργα τού Sokal, η δυσκολία στήν ανακάλυψη κάποιων "πονηρών" hot spots αποτελεί καί τήν βασική δυσκολία τών γρίφων τού παιχνιδιού.
•  Τό Αδιέξοδο (τείνει νά γίνει μόδα στίς τελευταίες κυκλοφορίες!) πού καραδοκεί στήν Δεύτερη Ημέρα: ο έλεγχος πού κάνει τό πρόγραμμα στήν πορεία τών ερευνών σου φαίνεται νά μπερδεύεται σέ κάποια σημεία μέ αποτέλεσμα νά βρίσκεσαι εγκλωβισμένος χωρίς λόγο. Η μοναδική λύση είναι ν' ακολουθήσεις τήν πορεία τών ερευνών μέ τήν ίδια σειρά μ' αυτή τού solution.

Συνοψίζοντας
•  O Sokal αφήνει τούς κοινωνικούς προβληματισμούς τών προηγούμενων έργων του καί καταπιάνεται μέ μιά πολυχρησιμοποιημένη (άν καί ακόμα πετυχημένη, είναι η αλήθεια) συνταγή αστυνομικής ιστορίας: ένας φόνος, δέκα ύποπτοι, ποιός είναι ο δολοφόνος;
•  Μπορεί νά τού λείπουν οι συνταρακτικές ιδέες ή εμπνεύσεις καί νά χρειαζόταν περισσότερη δουλειά στήν ανακάλυψη τών ευρημάτων καί στήν αξιολόγησή τους, αλλά στήν εποχή πού τό αστυνομικό adventure εκπροσωπείται σχεδόν αποκλειστικά από τά άθλια C.S.I., Law & Order, Carol Reed, τίς μετριότητες τών Sherlock Holmes, Nancy Drew καί τίς φλυαρίες τής Αgatha Christie, τό Sinking Island δικαιούται νά φαντάζει σάν μιά μικρή όασις.

Βαθμολογία: 3/5

[*] Eίναι άξιο απορίας πώς ξαναθυμήθηκε τώρα ο Sokal τήν ιδέα τού πραγματικού χρόνου πού απετέλεσε τήν "παιδική αρρώστεια" τών adventures στό διάστημα 1988-95, αλλά πού κάποια στιγμή, ευτυχώς, εγκαταλείφθηκε. (Στήν πραγματικότητα, δέν χρησίμευε σέ τίποτ' άλλο πέρα από τό νά καλύπτει τήν ανυπαρξία ιδεών εκ μέρους τών κατασκευαστών -- μ' ελάχιστες εξαιρέσεις -- κι ο "ρεαλισμός", πού υποτίθεται ότι εξυπηρετούσε, κατέληγε απλά σέ μιάν ασυγχώρητη ταλαιπωρία τού παίχτη.

Παρεμφερείς Τίτλοι

AGATHA CHRISTIE III: EVIL UNDER THE SUN
CRUISE FOR A CORPSE
FATAL ILLUSION
IN THE DEAD OF THE NIGHT