RHEM IV: THE GOLDEN FRAGMENTS


RHEM IV: THE GOLDEN FRAGMENTS
Fantasy, First Person

Developer: Knut Muller
Release: 2010




Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"The game takes the player back to the mysterious underground city of Rhem once again. The game begins where the previous game left off. Documents found reveal that there is a hidden transportation system which will open even more of the city for exploration, and perhaps an escape to the outside world once and for all. The main objective is to reform the key to the system using its nine missing pieces."

Στα [+]
•  Οι αστείρευτες εμπνεύσεις του Knutt Muller στην κατασκευή γρίφων. Αν και ο αριθμός τους στο Rhem IV πρέπει να υπερβαίνει τους 50, δεν υπάρχει ούτε ένας πού να σού θυμίζει κάποιον παλιότερο.
•  Η εξαιρετική ικανότητα του κατασκευαστή να δημιουργεί τους πιο δύσκολους γρίφους πού μπορείς να συναντήσεις σε κάποιο παιχνίδι, χωρίς ποτέ να καταφεύγει σ' εξυπνακίστικες, ετσιθελικές ή τυχαίες απαντήσεις. (Ούτε "i = eye", ούτε "χ+1/5ψ:l=ak=?", ούτε οι ό,τι νάναι επινοήσεις πού κατά καιρούς παρελαύνουν από τίς οθόνες μας προκαλώντας τόν θαυμασμό κάποιων ηλίθιων.) Ολες οι λύσεις βρίσκονται μπροστά σου, διάσπαρτες κι έντεχνα καμουφλαρισμένες μέσα από περίτεχνα τεχνάσματα καί εικονογραφήσεις καί τό ζητούμενο πλέον είναι η παρατήρηση τής πιό μικρής λεπτομέρειας μαζί μέ τήν σωστή αποκωδικοποίησή της.
•  H σειρά τών Rhem αποτελεί την λογική συνέχεια τού Myst καί τού Riven. Κι αν οι της Cyan την έκαναν μ' έλαφρά πηδηματάκια μετά από λίγο προς θεαματικές σαπουνόπερες μεριά, ο Γερμανός ζωγράφος επιμένει σ' αυτό με το οποίο ξεκίνησε, αρνούμενος τον εκσυγχρονιστικό μαρασμό.

Στα [+] και [-]
•  Η μικρότερη έκταση δράσης σε σχέση με τους προηγούμενους Τίτλους. Τά πονηρά περάσματα έχουν περιοριστεί κατά πολύ και οι μεγάλες διαδρομές έχουν εξαφανιστεί, μέ αποτέλεσμα ο προσανατολισμός στούς διάφορους χώρους τού Rhem καί η συγκέντρωση των πληροφοριών για την επίλυση των γρίφων νά γίνονται πιο εύκολα καί πιό ξεκούραστα, αλλά παράλληλα νά χάνεται σέ μεγάλο βαθμό καί τό ενδιαφέρον γιά τίς αλληλεπιδράσεις τών διάσπαρτων μηχανικών κατασκευών.

Στα [-]
•  Η ατυχής απεικόνιση τών σκιών στον γρίφο με τ' αγάλματα θάχει σαν αποτέλεσμα την προσφυγή στο λυσσάρι ή την επίκληση της θεάς Τύχης.
•  Ο γρίφος μέ τούς λοφίσκους: ακόμα κι όταν διάβαζα τή λύση του, μού στάθηκε αδύνατο νά καταλάβω από πού προέκυπτε ο προσδιορισμός τους.

Συνοψίζοντας
•  Ο Muller εξακολουθεί να δίνει μαθήματα κατασκευής γρίφων και να δημιουργεί απίστευτες εγκεφαλικές προκλήσεις. Αν και, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, το κοινό του είναι μάλλον ανεπίδεκτο μαθήσεως, τουλάχιστον συνεχίζει να δίνει νόημα ύπαρξης σ' ένα είδος πού, μ' ελάχιστες εξαιρέσεις, εμφανίζεται νάναι ισοπεδωμένο τά τελευταία χρόνια, υποταγμένο στήν εξουσία τού θεάματος.
•  Οσο για κάποιους reviewάδες πού εξακολουθούν να επιμένουν σε προσδιορισμούς τύπου "κλώνου", άς κάτσουν καλύτερα να παίξουν με την Barbie τους κι άς μην ασχολούνται με πράγματα πού βρίσκονται εκτός των διανοητικών τους ορίων.

Βαθμολογία: 5/5







RHEM IV: THE GOLDEN FRAGMENTS SE
Fantasy, First Person

Developer: Knut Muller
Release: 2016




Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"The game begins upon the discovery of a secret entrance to yet another undiscovered part of RHEM. There is a hidden transport system that leads to a second connection to the world outside. In order to activate this system you must find all nine fragments of the key to activate the system. Make your way past tunnels and secret passages; you will encounter many strange vehicles, unknown mechanisms and machines. You will also meet new characters, some of them might be helpful to solve some of the mysteries."

Συνοψίζοντας
•  Extended version of RHEM 4 with two new areas and new puzzles.

Βαθμολογία: 5/5

Παρεμφερείς Τίτλοι

MYST I
MYST II: RIVEN
MYST III: EXILE