DEAR ESTHER


DEAR ESTHER
Interactive Story

Developer: The Chinese Room
Release: 2012



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"Dear Esther is a ghost story, told using first-person gaming technologies. Rather than traditional game-play the focus here is on exploration, uncovering the mystery of the island, of who you are and why you are here. Fragments of story are randomly uncovered when exploring the various locations of the island, making every each journey a unique experience. Forget the normal rules of play; if nothing seems real here, it’s because it may just be all a delusion. What is the significance of the aerial – What happened on the motorway – is the island real or imagined – who is Esther and why has she chosen to summon you here? The answers are out there, on the lost beach and the tunnels under the island. Or then again, they may just not be, after all…"

Στα [+]
•  Φαντασμαγορικό υπερθέαμα.
•  Η φεγγαρόλουστη παραλία με τά διάσπαρτα κεράκια θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί κι από τον EOT για την τουριστική προβολή των νησιών.
•  Τό δραματικό φινάλε.

Στα [-]
•  Η απουσία κάθε μορφής gameplay. Το παιχνίδι ξεκινάει με σένα ν' αποβιβάζεσαι σε κάποιο σημείο του νησιού και τελειώνει με την ολοκλήρωση μιάς διαδρομής πού θά πρέπει ν' ακολουθήσεις προκειμένου να φτάσεις σ' ένα συγκεκριμένο σημείο. Πέρα απ' τό ότι ο,τιδήποτε υπάρχει στο περιβάλλον παίζει απλά διακοσμητικό ρόλο, ακόμα κι αυτή η πορεία σου είναι μονόδρομος, χωρίς καμιά δυσκολία στόν εντόπισμό της.
•  Η φράση τού κατασκευαστή "Forget the normal rules of play" θά είχε νόημα άν οι "normal rules" είχαν αντικατασταθεί από κάποιους άλλους μή normal, αλλά στήν προκειμένη περίπτωση τό μόνο πού κάνεις είναι νά πατάς τό βελάκι γιά νά προχωράς μπροστά, ό,τι δηλαδή πιό normal μπορεί νά υπάρχει.
•  Η διάρκειά του δεν πρέπει να ξεπερνάει τη μιαν ώρα, υπολογίζοντας καί τον χρόνο πού θα διαθέσεις για να χαζέψεις τις διάφορες τοποθεσίες πού συναντάς στον δρόμο σου.
•  Αρκετά γρήγορα αρχίζεις να το βαριέσαι, καθώς δεν υπάρχει κάτι πού να σπάει την μονοτονία της συνεχούς κίνησης. Οι λογοτεχνίζοντες μονόλογοι πού ακούγονται κατά διαστήματα πολύ δύσκολα θα σού προκαλέσουν το ενδιαφέρον, οι μουσικές επιλογές μπορεί νά είναι εξαιρετικές αλλά χρησιμοποιούνται ελάχιστα, καί οι ήχοι από τό περιβάλλον είναι σχεδόν ανύπαρκτοι.
•  Αγνωστο για ποιο λόγο, αν και το παιχνίδι σώζει από μόνο του κάθε φορά πού το εγκαταλείπεις, στο menu του δεν υπάρχει επιλογή Load ή Continue, υποχρεώνοντάς σε να ξεκινάς κάθε φορά από την αρχή. Ευτυχώς το πρόβλημα λύνεται χρησιμοποιώντας γιά εκκίνηση τό εκτελέσιμο autosave αρχείο.

Συνοψίζοντας
•  Μια οπτική υπερπαραγωγή χωρίς κανένα απολύτως adventurάδικο (καί όχι μόνο) ενδιαφέρον.

Βαθμολογία: 0,5/5

Παρεμφερείς Τίτλοι

GONE HOME
MARGINALIA
MONTAGUE'S MOUNT
THE OLD CITY: LEVIATHAN