J.U.L.I.A.


J.U.L.I.A.
Science Fiction, First Person

Developer: Cardboard Box Entertainment
Release: 2012




Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"The story centers on Rachel Manners, a 35 year old astrobiologist. She is a member of an elite group of scientists, chosen to embark on one of the most critical missions ever conceived on Earth. Now Rachel is alone, orbiting an unknown planet. Her only companions are J.U.L.I.A., the space probe’s artificial intelligence and Mobot, a huge reconnaissance robot. Together, this unlikely trio will explore the mysteries of this solar system. But are they prepared for what they will find?"

Στα [+]
•  Πολλά κι εντυπωσιακά βιντεάκια.
•  Εφφετζίδικη εμφάνιση, άνετος χειρισμός.

Στα [-]
•  Τόσο τά δυό βιντεάκια πού είχαν προηγηθεί της κυκλοφορίας του παιχνιδιού όσο και τά διάφορα previews, σε είχαν προετοιμάσει για ένα adventure Επιστημονικής Φαντασίας. Προς μεγάλη σου όμως έκπληξη (κι απαγοήτευση) θα βρεθείς μπροστά σ' ένα καθαρόαιμο Puzzle adventure μέ φόντο τό διάστημα καί μέ τήν επιστημονική φαντασία νά κατέχει ρόλο ντεκόρ μέ μορφή γαλαξιακής ταπετσαρίας (βλ. καί Milo).
•  Γιατί ναι μέν βρίσκεσαι σ' ένα τεράστιο διαστημόπλοιο και ναί μέν θα πρέπει να επισκεφτείς έξη διαφορετικούς πλανήτες αναζητώντας την λύση του μυστηρίου, αλλά όλ' αυτά γίνονται από μόνα τους, χάρις στις εξαιρετικές ικανότητες της J.U.L.I.A. πού ξέρει τά πάντα καί φροντίζει νά σ' ενημερώνει γιά τά πάντα καί τού Mobot, ενός ρομπότ πού αναλαμβάνει τήν βρώμικη δουλειά τής εξερεύνησης τών χώρων. Εσύ απλά βρίσκεσαι στρογκυλοκαθισμένη μπροστά σέ μιάν οθόνη, πότε παρατηρώντας τίς κινήσεις τού ρομπότ μέσα από ένα μικρό παράθυρο, πότε ακούγοντας τίς υποδείξεις τής J.U.L.I.A., καί, πού καί πού, αναλαμβάνεις νά επιλύσεις καί κάποια παζλάκια, μέ τά περισσότερα απ' αυτά νά κινούνται σ' ένα επίπεδο ευρηματικότητας καί δυσκολίας πιό κάτω κι απ' αυτά πού συναντάς στό casual ειδος.
•  Το δεύτερο παιχνίδι από τις τελευταίες κυκλοφορίες όπου οι διάλογοι, οι μονόλογοι και οι αφηγήσεις καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της διάρκειάς του.

Συνοψίζοντας
•  Η εύλογη απορία πού σού δημιουργείται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, γιατί δηλαδή να μην είσαι εσύ πού εξερευνείς τους διάφορους πλανήτες κι όχι το ρομπότ (πράγμα πού θά έσπαγε τήν μονοτονία τού ρόλου σου σάν παθητικού παρατηρητή) απαντάται στούς Τίτλους Τέλους, όταν βλέπεις ότι όλη η δουλειά έχει γίνει από δυό καί μόνο άτομα. Μέ δεδομένο ότι χρειάστηκαν 2-3 χρόνια γιά νά τό τελειώσουν μέ τήν συγκεκριμένη μορφή, είναι εύκολο νά καταλάβεις ότι οι όποιες προσθήκες θά σκόνταφταν σέ χρονικούς καί οικονομικ ούς περιορισμούς. Σίγουρα, αυτό είναι μιά καλή δικαιολογία όσον αφορά τίς ικανότητες τών κατασκευαστών, αλλά δέν αρκεί γιά νά καλυτερέψει καί τήν εικόνα τού J.U.L.I.A.

Βαθμολογία: 2/5