QUEST FOR INFAMY


QUEST FOR INFAMY
Action, Third Person

Developer: Infamous Adventures
Release: 2014



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"Mister Roehm is a man trying to start over after running away from a shady past. He’s come to the little town of Volksville only to discover there’s so much more going on in the valley than meets the eye! Featuring three different character classes, why not take on the sly and cunning path of the Rogue, or behold the wonder and limitless power of the Sorcerer. Or maybe you’d prefer the brute strength and brawn of the Brigand. Each class takes you on a different course throughout your quest to discover just how bad you might be."

Στα [+]
•  Δεν υπάρχουν οι γνωστοί από το παρελθόν εκνευριστικοί ξαφνικοί θάνατοι. Μπορείς να δοκιμάσεις με το χέρι σου το νερό της λίμνης η του ποταμού χωρίς τον φόβο ότι θα πνιγείς ή θα βρεθείς στο στόμα κάποιου τέρατος...
•  Τά σχόλια για το περιβάλλον είναι λιγόλογα και λένε αυτό πού πρέπει ν' ακουστεί, αποφεύγοντας τις περικοκλάδες και τά περιττά πού κουράζουν. Το ίδιο και οι διάλογοι.
•  Τεράστιο σε μέγεθος, γεμάτο από όμορφες εικόνες, καλό χιούμορ και αρκετούς έξυπνους γρίφους.

Στα [-]
•  Dead End No 1
Αν κάνεις το "λάθος" να δώσεις στα δέντρα τό κουκουνάρι πού σού ζητάνε για να σ' αφήσουν να περάσεις πρίν να έχεις μιλήσει με την Kayanna, την έβαψες. Σε πρώτη φάση τά δέντρα σε αφήνουν μέν να προχωρήσεις αλλά το πρόγραμμα αρνείται να σού ανοίξει τον δρόμο. Σε δεύτερη φάση, κι αφού πλέον έχεις μιλήσει με την Kayanna, τά δέντρα αρχίζουν από την αρχή να σού ζητάνε το κουκουνάρι το οποίο όμως δεν υπάρχει πλέον και το μόνο πού μπορείς να κάνεις είναι το load σε κάποιο παλιό save...
•  Dead End No 2
Σύμφωνα με το λυσσάρι των κατασκευαστών, αυτή είναι η σωστή θέση των ψηφίδων για την απενεργοποίηση του ηλεκτρικού πεδίου.
Ατυχώς, αυτό πού πήρα εγώ από την ίδια τοποθέτηση είναι αυτό...
Αυτή τή φορά τό διότι και τό γιατί δεν έκατσα να τά ψάξω, προτίμησα να κλείσω οριστικά το θέμα ασχολούμενος με κάτι πιο ευχάριστο...
•  Εκτός από τά αδιέξοδα (το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν κι άλλα -- είναι φανερό ότι οι κατασκευαστές έχουν μπλέξει τά μπούτια τους με τά τόσα παρακλάδια της δράσης, κι άλλο ένα στοιχείο πού το επιβεβαιώνει είναι τά αρκετά "δεν μπορώ να πάω εκεί ακόμα" πού ακούς από τον ήρωα, προκειμένου να κλείσουν οι τρύπες του σχεδιασμού) πού θα σε στείλουν στο λυσσάρι, υπάρχουν κι αρκετοί κακοί "γρίφοι" με την ίδια κατάληξη.
•  Οι ατελείωτες μάχες με τά τέρατα γρήγορα γίνονται μονότονες και κουραστικές.
•  Σε κάποια σημεία τά σχόλια για το περιβάλλον παραείναι λιγόλογα και δεν λένε αυτό πού περιμένεις ν' ακουστεί.

Συνοψίζοντας
•  Θα ήταν πολύ καλύτερο άν είχαν αποφευχθεί οι πολλές παραλλαγές και τά RPG στυλ πού δημιουργούν ένα προβληματικό κομφούζιο και δεν σ' αφήνουν να ευχαριστηθείς ένα, κατά τ' άλλα, χορταστικό, έξυπνο, όμορφο και χιουμοριστικό παιχνίδι. Ετσι όπως είναι τώρα, προσφέρεται μόνον γι' αυτούς πού δεν έχουν πρόβλημα να λοξοκοιτάνε και το λυσσάρι κάθε τόσο.

Βαθμολογία: 2,5-3/5