MECHANISM
MECHANISM
Third Person
Developer: Alexander Goodwin
Release: 2018
Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves
"Dive into the depressive steam-cyberpunk world that was infected with strange disease called Flegma."
Στα [+]
• Στήν αρχή σέ καθηλώνει... Πρωτότυπη εμφάνιση, πλήρης άγνοια γιά τό τ' είν' αυτό πού γίνεται γύρω σου (καί γίνονται πολλά!), ανυπαρξία οδηγιών γιά τόν ρόλο πού παίζουν τά διάφορα αντικείμενα πού συναντάς, κλπ. κλπ.
Στα [-]
• Η ευχάριστη διάθεση δέν κρατάει γιά πολύ...
• Από τή μιά τά πολλά τεχνικά προβλήματα πού συναντάς (μικρά μέν, αλλά σέ συνδυασμό μέ τήν άγνωστη λειτουργία τού παιχνιδιού φτάνεις, στό σημείο νά μήν μπορείς νά καταλάβεις άν η πόρτα π.χ. πού δέν ανοίγει χρειάζεται καί κάτι άλλο, ή πρόκειται γιά λάθος τού προγράμματος;) κι από τήν άλλη η απουσία τής δυνατότητας νά επαναφέρεις κάποιο προηγούμενο save (save μπορείς νά κάνεις σέ κάποια σημεία, load δέν μπορείς) σέ αναγκάζει νά περιορίζεις τίς δοκιμές καί τούς πειραματισμούς, συνεχίζοντας μέ βάρκα τήν ελπίδα!..
• Μόνο πού έτσι υποχρεώνεσαι σέ συνεχείς καί μακρόσυρτες επανεκκινήσεις (πρέπει νά τό ξεκίνησα πάνω από 10 φορές από τήν αρχή!), καθώς σιγά-σιγά μπαίνεις στό πνεύμα του παιχνιδιού, ανακαλύπτοντας ότι κάποια πράγματα θά μπορούσαν νά γίνουν καί καλύτερα.
• Καί σά νά μήν έφταναν αυτά, πάνω πού νομίζεις ότι έχεις καταλάβει τά βασικά καί μπορείς νά συνεχίσεις χωρίς άλλες καθυστερήσεις, κάνουν τήν εμφάνισή τους κάποιες άλλες κατασκευαστικές ιδέες πού μπορεί νά μήν είναι κακές (ίσα-ίσα θάλεγα) αλλά χωρίς τήν δυνατότητα γιά Save/Load στά σημεία πού θέλεις εσύ, οδηγούν μέ μαθηματική ακρίβεια στίς πολλαπλές επαναλήψεις καί αναμονές επανεκκίνησης τού παιχνιδιού πού πολύ γρήγορα θά εξαντλήσουν τήν υπομονή τού καθενός οδηγώντας τον στήν έξοδο.
• Τό πολυτονισμένο "made alone" μπορεί νά λέει κάτι στόν καθηγητή τού πανεπιστήμιου, αλλά είναι παντελώς αδιάφορο γιά τόν παίχτη. Ειδικά όταν αναγκάζεται νά παίξει τόν ρόλο τού "δοκιμαστή" ενός προιόντος πού κανονικά θάπρεπε νά είχε τελειοποιηθεί πρίν κυκλοφορήσει στήν αγορά.
Συνοψίζοντας
• Θά μπορούσε νά ήταν εξαιρετικό άν στό μυαλό τού κατασκευαστή δέν υπήρχε αυτή η χουλιγκάνικη αντίληψη, ότι δηλαδή γιά νά είναι καλό καί δύσκολο ένα παιχνίδι πρέπει νά σέ βάζει κάθε τόσο νά επαναλαμβάνεις άπειρες φορές τό ένα καί τό άλλο, μέχρι νά σού κάτσει τό επιθυμητό αποτέλεσμα... Καί καλές ιδέες γρίφων καί μεγάλη φαντασία υπάρχει, μόνο πού ένα μεγάλο μέρος τους έχει ακολουθήσει λάθος μονοπάτια.
Βαθμολογία: 2/5