LOST: VIA DOMUS


LOST: VIA DOMUS
Action, Third Person

Developer: Ubisoft
Release: 2008



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"You find yourself standing in the wreckage of Oceanic flight 815. Survivors are screaming, explosions and debris are everywhere. And you have no memory of what has happened. Experience the never-before-told story of a previously unseen flight 815 survivor. As you fight for survival, you'll uncover secrets and piece together fragments of your furtive past and if you're lucky, you may just find a way home... "

Στα [+]
•  Τά κινηματογραφικής έμπνευσης βιντεάκια και τά ρεαλιστικά γραφικά.
•  Μια καλή ιδέα διαμόρφωσης γρίφων με την χρήση κάποιων flash back, παρ' όλη την απλοική εφαρμογή της.

Στα [-]
•  Η αφήγηση της ιστορίας είναι αποσπασματική και η δράση ακατανόητη. Το μόνο πού μπορείς να κάνεις είναι ν' ακολουθείς τις εντολές πού εμφανίζονται στο σημειωματάριό σου κάθε τόσο, σφυρίζοντας αδιάφορα γιά την προφανή αδυναμία κατανόησης της αξίας και του ρόλου τους μέσα στό παιχνίδι. Οι κατασκευαστές φαίνεται νά παίρνουν σάν δεδομένο ότι ο παίχτης έχει παρακολουθήσει τήν τηλεοπτική σειρά και άρα δέν χρειάζεται παραπάνω ενημέρωση, αδιαφορώντας γιά όσους, όπως εγώ, δέν έχουν φροντίσει νά τό κάνουν! (Σέ λίγο δηλαδή θά μάς πούν ότι πρέπει νάχουμε διαβάσει καί τά Απαντα τού Ιουλίου Βέρν, τής Αγκάθα Κρίστι, τού Κόναν Ντόυλ, κλπ.κλπ. γιά νά μπορούμε νά παίζουμε καί τά παιχνίδια πού βασίζονται στά μυθιστορήματά τους...)
•  Οι ολόιδια επαναλαμβανόμενες δοκιμασίες -- [1] να καταφέρεις να διασχίσεις το δάσος αποφεύγοντας τις σφαίρες πού πέφτουν γύρω σου ή τόν μαύρο καπνό πού σέ κυνηγάει (οχτώ φορές), [2] νά καταφέρεις νά διασχίσεις τήν σκοτεινή σπηλιά ή τό σκοτεινό δωμάτιο πρίν σού σβήσει η λάμπα πού κουβαλάς μαζί σου (τρείς φορές) καί [3] νά τοποθετήσεις στήν σωστή θέση τούς διακόπτες ενός ηλεκτρικού πίνακα (7 φορές) -- αποτελούν καί τά μοναδικά σχεδόν σημεία προβληματισμού σ' ένα παιχνίδι πού κατά τ' άλλα κυλάει σάν τήν παρακολούθηση μιάς κινηματογραφικής ταινίας.

Συνοψίζοντας
•  Όπως γίνεται συνήθως στά παιχνίδια πού διαμορφώνονται με βάση κάποια πετυχημένη κινηματογραφική ή τηλεοπτική παραγωγή, ελάχιστη σημασία δίνεται στο περιεχόμενο, αφού ο εμπορικός Τίτλος του θεωρείται από μόνος του αρκετός για την εισπρακτική επιτυχία του.

Βαθμολογία: 1,5/5

Παρεμφερείς Τίτλοι

OVERCLOCKED: A STORY OF VIOLENCE
REPROBATES