NEXT LIFE / REPROBATES


NEXT LIFE / REPROBATES
Third Person

Developer: Future Games
Release: 2007



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"Adam Raichl is instantly killed in a horrific accident one evening when his SUV suddenly collides with an oncoming truck. But, did he in fact die? Astonished to awaken in the presence of others, Adam quickly realizes that they are all stranded on a large and desolate island. Why does everyone talk about historical events as if they just happened yesterday? Why are mysterious messages hidden all over the island waiting to be discovered? Why does everyone fall asleep when the bell tower rings three times? What Adam first thought was a dream turns into a dark, disturbing reality and a thrilling mystery that Adam must untangle if he ever wants to unlock the secrets of Next Life."

Στα [+]
•  Τά "ονειρικά" περάσματα πού διακόπτουν κατά διαστήματα την αφόρητη μονοτονία της ζωής του ήρωα στο νησί.
•  Γι' άλλη μια φορά, ο τομέας των γραφικών εμφανίζεται να είναι το μοναδικό σχεδόν προσόν της Future Games.

Στα [-]
•  Τό μισό μέρος του παιχνιδιού αναλώνεται μέ τόν Adam νά βολτάρει σ' ένα μικρό τροπικό νησί, παρέα με καμιά δεκαριά άτομα άσχετα μεταξύ τους, καί η όλη του δραστηριότητα νά εξαντλείται στό μάζεμα πετρών καί ξύλων για να μετακινήσει κάποιο βράχο ή ν' ανοίξει μιά πόρτα. Τό ρεπερτόριο τού ήρωα συμπληρώνεται από τό γνωστό "φέρε μου εκείνο νά σού δώσω αυτό" πού τόν υποχρεώνει νά ξανακάνει τόν γύρο τού νησιού γιά χιλιοστή φορά προκειμένου νά βρεί "εκείνο" πού θά τού δώσει "αυτό".
•  Η όλη δράση κι εξέλιξη της ιστορίας μοιάζει εντελώς παράλογη κι ακατανόητη. Κι όταν, επί τέλους, οι κατασκευαστές κρίνουν πώς έφτασε η ώρα για να προχωρήσουν σε κάποιες νύξεις γύρω από το τί συμβαίνει, έχεις φτάσει σχεδόν στό τέλος τού παιχνιδιού.
•  Οι διάλογοι παραπαίουν ανάμεσα στην κουταμάρα και την ηλιθιότητα καί μάταια θα περιμένεις να βγάλεις μέσ' απ' αυτούς κάποιο νόημα για τά διαδραματιζόμενα. Από ένα σημείο και μετά, τό μόνο πού σού μένει είναι ν' αρχίσεις να προβληματίζεσαι γιά το διανοητικό επίπεδο του συγγραφέα τους.
•  Η παντελής ανικανότητα των κατασκευαστών στην διαμόρφωση κάποιων αξιόλογων γρίφων (γνωστή άλλωστε κι από τις προηγούμενες δουλειές τους) επαναφέρει στο προσκήνιο τις εύκολες λύσεις: γρίφοι περιορισμένου χρόνου και κάποια arcade mini games πού ίσως να κάνουν μερικούς νά τό παρατήσουν στή μέση καθώς η δυσκολία τους ξεπερνάει τόν μέσον όρο.
•  Το μοναδικό έξυπνο κομμάτι του παιχνιδιού, όπου θα πρέπει να φροντίσεις τά θύματα ενός αυτοκινητιστικού δυστυχήματος πρίν πεθάνουν, μετατρέπεται σε σπάσιμο νεύρων καθώς στήν αγχωτική πίεση χρόνου έχεις ν' αντιμετωπίσεις την αργή κίνηση τού ήρωα μαζί μέ τά πολλά εκτός τόπου καί χρόνου σχόλιά του.

Συνοψίζοντας
•  Η κακή ανάπτυξη μιάς υπερβολικά ευφάνταστης ιστορίας, σύν τούς πολύ μέτριους γρίφους, σύν τούς σχεδόν ηλίθιους διαλόγους, ισούται μέ τό χειρότερο μέχρι τώρα παιχνίδι τής Future Games.

Βαθμολογία: 1,5/5


Παρεμφερείς Τίτλοι
LOST: VIA DOMUS
OVERCLOCKED: A STORY OF VIOLENCE