OBSCURE II: THE AFTERMATH


OBSCURE II: THE AFTERMATH
Action-Horror, Third Person

Developer: Hydravision
Release: 2007




Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"It has been two years since the incident at Leafmore High you witnessed in ObsCure and the survivors of the nightmare moved on to a university of Fallcreek. When they killed Herbert Friedman, the conductor of the biological experiment with the black flowers, they assumed everything was okay, of course it was not. The seeds of the flower had already spread around and it grew and blossomed without much notice. When it was discovered, that the flowers contain a dangerous substance that induces strange but vivid dreams, it became the new hit drug on the campus. Now the seeds begin to germinate and the bad trip turns into a horrible nightmare. The only ones that really know what is going on are the ones that are experiencing it for the second time and hide terrible secrets inside themselves..."

Στα [+]
•  Αν κι η βασική μορφή του παιχνιδιού είναι πανομοιότυπη με το Obscure I, με κυρίαρχο στοιχείο τήν συμμετοχή 6 ηρώων με διαφορετικές ικανότητες καί χωρισμένους σέ ζευγάρια, αυτή τή φορά η Hydravision δέν αρκέστηκε στήν αντιγραφή μόνο τής SilentHillικής ατμόσφαιρας αλλά έκατσε κι αντέγραψε πολλές από τίς ιδέες τού Fahrenheit. Τό αποτέλεσμα δικαιώνει αυτή τήν επιλογή καθώς η σχεδόν κινηματογραφική περιγραφή τής ιστορίας, μέ τά πολλά καί σύντομα περάσματα από τό ένα ζευγάρι στό άλλο, δένει απόλυτα μέ τό ύφος τών action δοκιμασιών.
•  Τά καταπληκτικά μουσικά κομμάτια πού ακούγονται κατά διαστήματα.

Στα [-]
•  Το adventurάδικο στοιχείο είναι υποτυπώδες, φτάνοντας πολλές φορές στα όρια τής απλοικής κουταμάρας.
•  Οι διαφορετικές ικανότητες των χαρακτήρων αξιοποιούνται ελάχιστα και τις περισσότερες φορές με τρόπο βλακώδη, ίσα-ίσα για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους.
•  Η αναγκαστική κίνηση δυό ηρώων ταυτόχρονα δημιουργεί πολλά προβλήματα στην εξερεύνηση των χώρων και στις μάχες με τά τέρατα. Ο ένας μπερδεύει τον άλλον κι οι δυό μαζί τον παίχτη. Και το χειρότερο όλων, είναι πολύ εύκολο ο ένας να σκοτώσει τον άλλον άθελά του...
•  Η εμφάνιση κι οι συζητήσεις των ηρώων ταιριάζουν πιο πολύ σε μιάν απογευματινή τηλεοπτική σειρά παρά σε adventure τρόμου.
•  Οι τεχνητές δυσκολίες πού επιστρατεύονται για να προσδώσουν ένταση κι αξία σ' ένα απλοικό κατά τ' άλλα σενάριο: δοκιμασίες περιορισμένου χρόνου, απουσία δυνατότητας save εκτός από κάποια (πολύ λίγα) προκαθορισμένα σημεία, απαιτήσεις για το συνεχές χτύπημα κάποιων πλήκτρων μέχρι τού σημείου τής πλήρους εξουθένωσης.

Συνοψίζοντας
•  Αισθητά καλύτερο από το Ι, χάρις στις "δανεισμένες" από το Fahrenheit ιδέες, αλλά διαμορφωμένο πιο πολύ για τά γούστα των οπαδών της κονσόλας.

Βαθμολογία: 2/5