DARKNESS WITHIN II: THE DARK LINEAGE


DARKNESS WITHIN II: THE DARK LINEAGE
Horror, First Person

Κατασκευαστής: Zoetrope Interactive
Κυκλοφορία: 2010



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"In the second installment of the Darkness Within series, players again take the role of police detective Howard Loreid, who suffered from the paranormal happenings around him in the first volume “In Pursuit of Loath Nolder”. Now, Howard discovers that his own horrible past is connected with the madness that is about to swallow him. The game will take you to places where the "things" of the past still live, and all the memories that should be long-forgotten are still remembered; including a drowsy, depressive town called Arkhamend, a Victorian mansion that hides a lot of horrible secrets, a dilapidated building inside notorious, snow-clad woods and dim underground buildings and tunnels."

Στα [+]
•  Η Πρώτου Προσώπου προοπτική, η απόλυτη ελευθερία κίνησης και οι μεγάλοι προς εξερεύνηση χώροι.

Στα [-]
•  Η υπερβολικά ευφάνταστη, στα όρια του γελοίου, ιστορία. Οι της Zoetrope Interactive την δανείστηκαν από το μυθιστόρημα του Lovecraft "Soul Metamorphosis", ξεχνώντας ότι στό adventure δέν έχεις τήν δυνατότητα ν' αναπτύξεις κάποιες ιδέες όπως στό μυθιστόρημα. Προσπαθώντας νά καταχωνιάσουν στό παιχνίδι ό,τι τούς φάνηκε νά κολλάει μέ τήν δημιουργία "ατμόσφαιρας", δημιούργησαν μιά παρέλαση αμφιλεγόμενων ιδεών γιά Μεταμορφώσεις Ψυχών, Προορισμούς Ατόμων, Μεταθανάτιες Ζωές, Δαίμονες καί Κρύσταλλα πού τά εξουσιάζουν, Επαναφορές Πεθαμένων Ψυχών κι ό,τι άλλο τούς εντυπωσίασε, πετώντας τά πάντα αποσπασματικά, χωρίς αιτολόγηση καί χωρίς ειρμό. Σάν αποτέλεσμα, από ένα σημείο καί μετά έχεις τήν αίσθηση τής συμμετοχής σέ μιάν απίστευτη κουταμάρα.
•  Η αίσθηση της κουταμάρας μεγαλώνει κι από την ποιότητα των γρίφων. Το να προσπαθείς ν' ανοίξεις ένα κουτί γιά ν' ανακαλύψεις στό τέλος ότι απλά καί μόνο "Βρήκες ένα Secret", τό νά πρέπει νά μπουσουλάς γιά νά μπορείς νά διακρίνεις κάποια hot spots στά πλακάκια τού δωμάτιου, τό άνοιγμα άπειρων συρταριών καί ντουλαπιών καί η βαθμολόγησή σου στό τέλος τού παιχνιδιού μέ βάση τά πόσα secrets, hints καί easter eggs βρήκες, δέν είναι μονάχα ότι σέ μπερδεύουν στήν έρευνα κατά τήν διάρκεια τού παιχνιδιού, αλλά προσβάλλουν βάναυσα καί τή νοημοσύνη σου, παραπέμποντας σέ γρίφους πού κατά κανόνα συναντάς σέ action τίτλους.
•  Το σπάσιμο μιάς αλυσσίδας, όχι με τον λοστό πού έχεις επάνω σου, αλλά μ' ένα φτυάρι πού θα πρέπει να βρείς, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του επιπέδου φαντασίας των κατασκευαστών. •  Ακόμα κι αυτή η δυνατότητά σου να επιδράσεις πάνω σε κάποια αντικείμενα, μεταφέροντάς τα ή πετώντας τα μακριά (κατά το πρότυπο του Penumbra), ελάχιστα αξιοποιείται με δημιουργικό τρόπο.
•  Η παρουσία του γνωστού από τό προηγούμενο Darkness Within σημειωματάριου, πού λειτουργούσε για την καταγραφή κάποιων σημαντικών ευρημάτων και πού η χρήση του αποσκοπούσε στην ανακάλυψη πιθανών διασταυρώσεων, εδώ δεν παίζει κανένα ρόλο. Μάταια θα σού φύγει το χέρι να υπογραμμίζεις τά διάφορα κείμενα πού συναντάς. Ναί μέν κάποιες φράσεις θά περάσουν σάν σημαντικές, αλλά η αξιοποίησή τους σταματάει εδώ. Οσο καί νά προσπαθήσεις δέν πρόκειται νά προκύψει κανένα νεότερο στοιχείο μέσα απ' αυτές.

Συνοψίζοντας
•  Η ανικανότητα των κατασκευαστών να προσαρμόσουν την ανάπτυξη της ιστορίας σε μιά "λογικοφανή" αφήγηση και η πλήρης απουσία κάποιας καλής ιδέας στην διαμόρφωση των γρίφων (μονάχα η ιδέα με τις πέτρες είναι καλή), αρκούν για να καταστρέψουν ανεπανόρθωτα τά όποια καλά στοιχεία τού παιχνιδιού.

Βαθμολογία: 1,5/5

Παρεμφερείς Τίτλοι

CONARIUM