YESTERDAY


YESTERDAY
Third Person

Κατασκευαστής: Pendulo Studios
Κυκλοφορία: 2012



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"In New York City, beggars are disappearing one after another, only to be found burnt alive. Meanwhile, a Y-shaped scar forms in the palm of the hands of seemingly unrelated people. With the police and the media giving little attention to these events, Henry White, a young and rich heir dedicated to a charitable organization, and his friend Cooper, are the first to investigate these disappearances. They are two of the three playable characters in Yesterday, the third being none other than the enigmatic John Yesterday, who is dragged into this incredible story after his memory is completely wiped.
This is the starting point of the adventure which will drive you into a dark story full of twists and turning points, and give you the chance to choose between 4 different endings! Choose who you want to control: Henry, Cooper or John in the game’s grand finale and leave the closing at your will! Do you want justice to win? Would you prefer a crooked ending? Or rather an unexpected, jaw-dropping one?It’s up to you!"


Στα [+]
•  Αστεγοι κι εκατομμυριούχοι, μαύρη μαγεία κι αλχημεία, δολοφονίες κι αναστάσεις νεκρών, βασανιστήρια και love story, κωμωδία και δράμα, όλα ριγμένα ανάκατα με ιδανικές δόσεις σ' ένα σενάριο πού οι ανατροπές κι η φαντασία του κυριολεκτικά ζαλίζουν.
•  Γι' άλλη μια φορά όλες οι αρετές της Pendulo Studios επί σκηνής: ευρηματικοί γρίφοι, πανέμορφα γραφικά, εξαιρετική ανάπτυξη της ιστορίας, μετρημένοι και ουσιαστικοί διάλογοι.
•  Τό πρωτοεμφανιζόμενο (και φαινομενικά ανύπαρκτο) ιδανικό σύστημα save.
•  Το τέλος του, πού σε προετοιμάζει για την συνέχειά του.

Στα [-]
•  Η αδυναμία του παίχτη να επιδράσει στις μεγενθυμένες εικόνες των hot spots. Το μόνο πού μπορείς να κάνεις είναι να περιμένεις τον John ν' αποφανθεί αν το συγκεκριμένο σημείο έχει κάτι ενδιαφέρον ή περιέχει κάποιο αντικείμενο πού θα μπορούσε να πάρει (στό δρόμο πού χάραξε τό ρομπότ τού J.U.L.I.A.), στερώντας σου έτσι ένα μεγάλο μέρος από τό ενδιαφέρον γιά τό συγκεκριμένο σημείο καί τήν ευχαρίστηση τής παρατήρησης τών μικρολεπτομερειών πού αποτελούν τό Α καί τό Ω σέ κάθε καλό παιχνίδι.
•  Η αντικατάσταση του περπατήματος μ' ένα είδος εξαύλωσης. Με κλίκ πάνω σε κάποιο απομακρυσμένο hot spot, ο ήρωας εξαφανίζεται κι εμφανίζεται σε χρόνο ρεκόρ κι από το πουθενά δίπλα στό σημείο αυτό. Υποθέτω ότι τό κίνητρο γιά τήν έμπνευση αυτή είναι ν' αποχτήσει πιό γρήγορο ρυθμό τό παιχνίδι, αλλά οι περιορισμένοι χώροι δράσης καί οι μικρές αποστάσεις ανάμεσα στά διάφορα hot spots δέν δικαιολογούν τήν εφαρμογή μιάς τέτοιας πατέντας. Πέρα από τό άσχημο συναίσθημα πού σού δημιουργεί αυτή η αφύσικη μεταφορά, δέν σέ αφήνει νά χρησιμοποιήσεις καί τόν χρόνο πού ο ήρωας περπατάει, γιά νά παρατηρήσεις μέ τήν ησυχία σου τόν χώρο.

Συνοψίζοντας
•  Για χρόνια τώρα τά παιχνίδια της Pendulo μπαίνουν πάντα στα 2-3 καλύτερα της χρονιάς πού κυκλοφόρησαν και το Yesterday δεν αποτελεί την εξαίρεση.

Βαθμολογία: 4/5