HAUNTED HOUSE: CRYPTIC GRAVES
HAUNTED HOUSE: CRYPTIC GRAVES
Horror, First Person
Developer: Dream Painters
Release: 2014
Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves
"The game is a re-imagining of the original Haunted House, which was released on the Atari 2600 back in 1982. The modern version puts players in the role of Anya Graves, a woman with psychic abilities. She's sent to a haunted house called Abbadon Grance in order to try to find and purge the evil spirits and monsters that live within the house. Anya is able to communicate with the dead, and can use this ability to help her solve puzzles, avoid traps littered throughout the house and craft objects that will enable her to destroy ghosts". "
Στα [-]
• Σκέτο μπάχαλο. Θά μπορούσαν ν' αναφερθούν δεκάδες κακοταιχνίες (μέ πιο σοβαρή καί φαρμακερή την άρνηση του προγράμματος ν' ανοίξει κάποιες πόρτες παρ' όλο πού έχεις τά κλειδιά τους!!!) αλλά θα ήταν μια επιπλέον σπατάλη χρόνου και κόπου. Το θέμα είναι ένα: Το παιχνίδι δεν είναι κατασκευαστικά έτοιμο και δεν θάπρεπε να είχε κυκλοφορήσει.
.................................................................................................
• Μετά από ενάμιση μήνα και 4-5 αναβαθμίσεις, εμφανίστηκε τελικά η "διορθωμένη" έκδοση του παιχνιδιού. Ετσι τουλάχιστον άφησαν να εννοηθεί οι κατασκευαστές του, γιατί, στην πραγματικότητα, το μόνο πού διορθώθηκε είναι η δυνατότητα των κλειδιών ν' ανοίγουν τις πόρτες! Από κεί κι ύστερα...
• Παραμένουν τά "Fatal Error" σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού.
• Υπάρχουν τρία τουλάχιστον σημεία πού αν δεν ακολουθηθεί ένας συγκεκριμένος τρόπος παιξίματος, δεν μπορείς να προχωρήσεις με τίποτα και, το χειρότερο, δεν μπορείς να καταλάβεις το γιατί, με αποτέλεσμα νά ψάχνεσαι άδικα.
• Οι μισοί από τους ελάχιστους "γρίφους" είναι τόσο βιαστικά και τσαπατσούλικα διαμορφωμένοι πού καταντούν παρανοικοί. Το αποκορύφωμα: ξαφνικά, κι ενώ η ηρωίδα είναι μόνη της, αρχίζει νά μιλάει μέ μιά καλόγρια πού, εκ τών υστέρων, θ' ανακαλύψεις ότι βρίσκεται δυό πατώματα πάνω από σένα!!!
• Όλα τά προβλήματα μεγενθύνονται από την απουσία δυνατότητας save εκεί πού θέλεις εσύ. Θα πρέπει να βρεθείς σε συγκεκριμένα σημεία για να μπορέσει να λειτουργήσει η επιλογή Save κι η αλήθεια είναι ότι στην αρχή δεν υπάρχει πρόβλημα, προς το τέλος όμως ακολουθείται η εύκολη λύση στην οποία καταφεύγει συνήθως η κατασκευαστική ηλιθιότητα προκειμένου νά δυσκολέψει ένα παιχνίδι, δηλαδή η σπάνια εμφάνιση αυτών των σημείων. Σε συνδυασμό δέ με τά σπασίματα του προγράμματος ή τον πιθανό θάνατό σου από τον φύλακα του πύργου, η κατάληξη είναι ό,τι το χειροτερο για τεντωμένα νεύρα...
• Κατά τ' άλλα, όλη η δράση περιορίζεται σε μια ευθεία κίνηση μέσα σε σκοτεινούς και αδιάφορους χώρους, με τον τερατόμορφο φύλακα πού σε στέλνει αδιάβαστο ν' αποτελεί και τήν μοναδική πηγή δυσκολίας - ό,τι γίνεται δηλαδή σε κάθε παιχνίδι με κατασκευαστικές ικανότητες κι εμπνεύσεις της πρώτης δημοτικού.
Συνοψίζοντας
• Μετά από κάνα δυό χρόνια μπορεί και να εμφανιστεί η "αναθεωρημένη", "διορθωμένη" και "εκτεταμένη" έκδοση του Τίτλου, όπως έγινε και με την Anna, την προηγούμενη δουλειά των Ιταλών κατασκευαστών. Μέχρι τότε, μακριά!..
Βαθμολογία: 0/5
Σχόλια Επισκεπτών